Przeskocz do treści Przeskocz do menu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Postępowanie jest prowadzone w oparciu o przepisy:

a) Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93
z późniejszymi zmianami)zwanej dalej ustawą, w trybie pisemnego przetargu nieograniczonego;

b) Uchwały Nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców z dnia 1.10.2015 r.  w sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych
w Polskim Związku Działkowców, z późniejszymi zmianami.

1.Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowej całorocznej altany ogrodowej wykonanej z płyt warstwowych według projektu przedstawionego w załączniku nr 2 do SWZ,
z przeznaczeniem na domek działkowca oraz siedzibę zarządu ROD „Orlik”. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej „OPZ”) określa załącznik nr 1 do SWZ.

 2.Termin realizacji usługi.

Zamawiający przyjmuje, iż usługa winna być zrealizowana w maksymalnym terminie do
10 tygodni, od podpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.

3.Miejsce i sposób uzyskania Dokumentacji Przetargowej

Dokumentacja Przetargowa jest dostępna w formie elektronicznej na stronie internetowej Okręgowego Zarządu Polskiego Związku Działkowców w Lublinie (dalej „OZ PZD”) http://www.ozpzd-lublin.pl/33,ofertyprzetargi. Dokumentacja Przetargowa w formie papierowej dostępna jest w siedzibie Zarządu ROD po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym
z p. Mirosławem Kruk, telefon: 607 281 952.

4.Informacje o sposobie porozumiewania się Organizatora przetargu z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

 4.1Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Organizator przetargu

oraz Wykonawcy przekazują:

– drogą elektroniczną na adres e-mail: rodorlikdeblin@pzd.pl;

– drogą pocztową na adres : Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik”

   Mirosław Kruk, ul. płk. pil. J. Rogowskiego 7/29 , 08-530 Dęblin

4.2Wszelką korespondencję dotycząca niniejszego postępowania należy kierować do Organizatora przetargu z tytułem: „ zadanie inwestycyjne pn. Domek działkowca/Siedziba zarządu”.

4.3Osobami ze strony Organizatora przetargu uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest:

Mirosław Kruk – Prezes Zarządu ROD „Orlik”

e mail: rodorlikdeblin@pzd.pl, telefon: 607 281 952

Norbert Cebula – Skarbnik Zarządu ROD „Orlik”

e mail: rodorlikdeblin@pzd.pl, telefon: 515 445 465

5.Termin i miejsce składania ofert.

5.1 Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami nalezy złożyć do dnia29 września 2023 r.
do godziny 15:00w jednej z następujących form:

1)drogą elektroniczną na adres poczty: rodorlikdeblin@pzd.pl, w temacie należy umieścić: Oferta na zadanie pn. Domek działkowca/Siedziba zarządu. Dokumenty
w formieelektronicznej muszą być złożone w postaci skanów dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do podpisania Oferty

 2)drogą pocztową listem poleconym na adres: Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik” Mirosław Kruk, ul. płk. pil. J. Rogowskiego 7/29 , 08-530 Dęblin. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych nazwą Wykonawcy, adresem Wykonawcy oraz adnotacją „Oferta na zadanie pn. Domek działkowca/ Siedziba zarządu”.

5.2. Zamawiający może żądać dostarczenia przez Wykonawcę oryginałów dokumentów przesłanych drogą elektroniczną;
5.3. Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez rozpatrzenia;
5.4.  W terminie do 7 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zawartych
w Dokumentacji Przetargowej za pomocą poczty elektronicznej na adres: rodorlikdeblin@pzd.pl;
5.5. Zamawiający przekaże niezwłocznie wyjaśnienia treścina wskazany adres e-mail Wykonawcy, który zwrócił się o wyjaśnienia oraz zamieści je na stronie OZ PZD
w Lublinie http://www.ozpzd-lublin.pl/ w zakładce Oferty/Przetargi bez ujawniania źródła zapytania.
5.6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania Ofert zmienić treść Ogłoszenia.  Zamawiający niezwłocznie poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich zainteresowanych Wykonawców oraz zamieści ją na stronie OZ PZD
w Lublinie http://www.ozpzd-lublin.pl.

6. Termin i miejsce otwarcia ofert.

6.1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 29 września 2023 r. o godzinie 16:30
w siedzibie Organizatora przetargu, tj. w Domu Działkowca Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Orlik” w Dęblinie ul. Spacerowa 52, działka nr 4.

6.2. Zamawiający dokonuje otwarcia ofert w formie powołanej komisji, bez udziału Wykonawców, którzy złożyli oferty.

7. Opis kryteriów do wyboru oferty najkorzystniejszej.

Organizator przetargu wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ. Do wyboru oferty przyjmuje się:

7.1. Cena

- waga kryterium 90 %

7.2. Długość udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot

         - waga kryterium 5 %

7.3. Termin wykonania inwestycji

         - waga kryterium 5 %

Razem 100 % 

8. Załączniki dla oferentów na zapytania e-mailowe

załącznik nr 1 -Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)

załącznik nr 2 - Opis Przedmiotu zamówienia (OPZ)

załącznik nr 3 - Plan projekt altany

załącznik nr 4 - Usytuowanie altany na działce nr 1

załącznik nr 5 - Wizualizacja projektu altany

załącznik nr 6 - Wizualizacja projektu altany

załącznik nr 7 - Wizualizacja projektu altany

załącznik nr 8 - Formularz Ofertowy

załącznik nr 8A - Oświadczenie Wykonawcy

załącznik nr 8B - Wykaz zrealizowanych usług- oświadczenie Wykonawcy

załącznik nr 9 - Projekt umowy

załącznik nr 10 - Klauzula RODO

 Podpis Organizatora przetargu

Skarbnik zarządu ROD                              Prezes zarządu RO

  Norbert Cebula                                        Mirosław Kruk