Postępowanie jest prowadzone w oparciu o przepisy:
a) Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93
z późniejszymi zmianami)zwanej dalej ustawą, w trybie pisemnego przetargu nieograniczonego;
b) Uchwały Nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców z dnia 1.10.2015 r. w sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych
w Polskim Związku Działkowców, z późniejszymi zmianami.
1.Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowej całorocznej altany ogrodowej wykonanej z płyt warstwowych według projektu przedstawionego w załączniku nr 2 do SWZ,
z przeznaczeniem na domek działkowca oraz siedzibę zarządu ROD „Orlik”. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej „OPZ”) określa załącznik nr 1 do SWZ.
2.Termin realizacji usługi.
Zamawiający przyjmuje, iż usługa winna być zrealizowana w maksymalnym terminie do
10 tygodni, od podpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
3.Miejsce i sposób uzyskania Dokumentacji Przetargowej
Dokumentacja Przetargowa jest dostępna w formie elektronicznej na stronie internetowej Okręgowego Zarządu Polskiego Związku Działkowców w Lublinie (dalej „OZ PZD”) http://www.ozpzd-lublin.pl/33,ofertyprzetargi. Dokumentacja Przetargowa w formie papierowej dostępna jest w siedzibie Zarządu ROD po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym
z p. Mirosławem Kruk, telefon: 607 281 952.
4.Informacje o sposobie porozumiewania się Organizatora przetargu z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
4.1Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Organizator przetargu
oraz Wykonawcy przekazują:
– drogą elektroniczną na adres e-mail: rodorlikdeblin@pzd.pl;
– drogą pocztową na adres : Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik”
Mirosław Kruk, ul. płk. pil. J. Rogowskiego 7/29 , 08-530 Dęblin
4.2Wszelką korespondencję dotycząca niniejszego postępowania należy kierować do Organizatora przetargu z tytułem: „ zadanie inwestycyjne pn. Domek działkowca/Siedziba zarządu”.
4.3Osobami ze strony Organizatora przetargu uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest:
Mirosław Kruk – Prezes Zarządu ROD „Orlik”
e mail: rodorlikdeblin@pzd.pl, telefon: 607 281 952
e mail: rodorlikdeblin@pzd.pl, telefon: 515 445 465
5.Termin i miejsce składania ofert.
do godziny 15:00w jednej z następujących form:
1)drogą elektroniczną na adres poczty: rodorlikdeblin@pzd.pl, w temacie należy umieścić: Oferta na zadanie pn. Domek działkowca/Siedziba zarządu. Dokumenty
w formieelektronicznej muszą być złożone w postaci skanów dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do podpisania Oferty
2)drogą pocztową listem poleconym na adres: Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik” Mirosław Kruk, ul. płk. pil. J. Rogowskiego 7/29 , 08-530 Dęblin. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych nazwą Wykonawcy, adresem Wykonawcy oraz adnotacją „Oferta na zadanie pn. Domek działkowca/ Siedziba zarządu”.
w Dokumentacji Przetargowej za pomocą poczty elektronicznej na adres: rodorlikdeblin@pzd.pl;
w Lublinie http://www.ozpzd-lublin.pl/ w zakładce Oferty/Przetargi bez ujawniania źródła zapytania.
w Lublinie http://www.ozpzd-lublin.pl.
6. Termin i miejsce otwarcia ofert.
6.1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 29 września 2023 r. o godzinie 16:30
w siedzibie Organizatora przetargu, tj. w Domu Działkowca Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Orlik” w Dęblinie ul. Spacerowa 52, działka nr 4.
6.2. Zamawiający dokonuje otwarcia ofert w formie powołanej komisji, bez udziału Wykonawców, którzy złożyli oferty.
7. Opis kryteriów do wyboru oferty najkorzystniejszej.
Organizator przetargu wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ. Do wyboru oferty przyjmuje się:
7.1. Cena
- waga kryterium 90 %
7.2. Długość udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot
- waga kryterium 5 %
7.3. Termin wykonania inwestycji
- waga kryterium 5 %
Razem – 100 %
8. Załączniki dla oferentów na zapytania e-mailowe
załącznik nr 1 -Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)
załącznik nr 2 - Opis Przedmiotu zamówienia (OPZ)
załącznik nr 3 - Plan projekt altany
załącznik nr 4 - Usytuowanie altany na działce nr 1
załącznik nr 5 - Wizualizacja projektu altany
załącznik nr 6 - Wizualizacja projektu altany
załącznik nr 7 - Wizualizacja projektu altany
załącznik nr 8 - Formularz Ofertowy
załącznik nr 8A - Oświadczenie Wykonawcy
załącznik nr 8B - Wykaz zrealizowanych usług- oświadczenie Wykonawcy
załącznik nr 9 - Projekt umowy
załącznik nr 10 - Klauzula RODO
Podpis Organizatora przetargu
Skarbnik zarządu ROD Prezes zarządu RO
Norbert Cebula Mirosław Kruk