Przeskocz do treści Przeskocz do menu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Postępowanie jest prowadzone w oparciu o przepisy:

a) Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93
z późniejszymi zmianami)zwanej dalej ustawą, w trybie pisemnego przetargu nieograniczonego;

b) Uchwały Nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców z dnia 1.10.2015 r. w sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych
w Polskim Związku Działkowców, z późniejszymi zmianami.

1.Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowej całorocznej altany ogrodowej wykonanej z płyt warstwowych według projektu przedstawionego w załączniku nr 2 do SWZ,
z przeznaczeniem na domek działkowca oraz siedzibę zarządu ROD „Orlik”. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej „OPZ”) określa załącznik nr 1 do SWZ.

2.Miejsce dostawy oraz usytuowania altany.

Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik” w Dęblinie (dalej „ROD”), ul Spacerowa 52, 08-530 Dęblin, na działce nr 1. Usytuowanie na działce nr 1 przedstawia Załącznik nr 3 do SWZ.

3.Termin realizacji usługi.

Zamawiający przyjmuje, iż usługa winna być zrealizowana w maksymalnym terminie do
10 tygodni, od podpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.

4.Informacje o sposobie porozumiewania się Organizatora przetargu z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

4.1Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Organizator przetargu

oraz Wykonawcy przekazują:

– drogą elektroniczną na adres e-mail: rodorlikdeblin@pzd.pl;

drogą pocztową na adres : Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik”

Mirosław Kruk, ul. płk. pil. J. Rogowskiego 7/29 , 08-530 Dęblin

4.2Wszelką korespondencję dotycząca niniejszego postępowania należy kierować do Organizatora przetargu z tytułem: „ zadanie inwestycyjne pn. Domek działkowca/Siedziba zarządu”.

4.3Osobami ze strony Organizatora przetargu uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest:

Mirosław Kruk – Prezes Zarządu ROD „Orlik”

e mail: rodorlikdeblin@pzd.pl, telefon: 607 281 952

Norbert Cebula – Skarbnik Zarządu ROD „Orlik”

e mail: rodorlikdeblin@pzd.pl, telefon: 515 445 465

5.Istotne informacje dotyczące Postępowania.

5.1 Zamawiający prowadzi postępowanie w języku polskim.

5.2. Wyboru Wykonawcy dokonuje się na podstawie ofert złożonych przez minimum dwóch

Oferentów.

5.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę.

5.4. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.

5.5. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem Oferty przez Wykonawcę - wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem Oferty ponosi Wykonawca.

5.6. Złożenie Oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia Postępowania opisanych w SWZ.

5.7. Wykonawca ponosi ryzyko odrzucenia Oferty w przypadku nieterminowego dostarczenia Oferty bądź przedłożenia Oferty niespełniającej wymagań określonych w SWZ
i Załącznikach i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia odszkodowawcze przeciwko Zamawiającemu.

5.8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

5.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych informacji oraz złożonych oświadczeń przez Wykonawcę, w szczególności poprzez ich potwierdzenie u wskazanych kontrahentów (podmiotów/osób).

5.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia przedłożonej Oferty.

5.11. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Oferty zawierającej nieprawdziwe dane mające wpływ na wynik Postępowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia Oferty albo odstąpienia od zamówienia.

5.12. Składane w postępowaniu oferty nie są ujawniane innym Wykonawcom. Wykonawcy, którzy złożyli w Postępowaniu oferty, zostaną poinformowani o wyniku postępowania po jego zakończeniu.

5.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

5.14. Zamawiający informuje, że Niniejsze Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają
w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.Miejsce i sposób uzyskania Dokumentacji Przetargowej.

Dokumentacja Przetargowa jest dostępna w formie elektronicznej na stronie internetowej Okręgowego Zarządu Polskiego Związku Działkowców w Lublinie (dalej „OZ PZD”) http://www.ozpzd-lublin.pl/33,ofertyprzetargi. Dokumentacja Przetargowa w formie papierowej dostępna jest w siedzibie Zarządu ROD po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym
z p. Mirosławem Kruk, telefon: 607 281 952.

7.Warunki udziału w przetargu.

W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki dotyczące:

7.1posiadania uprawnienia do wykonywania działalności stanowiący przedmiot zamówienia,

jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

7.2posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji Przedmiotu zamówienia;

7.3dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

7.4sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Pod pojęciem „Wykonawca” należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.

8.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków.

8.1Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

8.2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy
i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie i wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane, której przedmiotem była dostawa i montaż pawilonu wykonanego z płyt warstwowych o wartości robótco najmniej 50 000,00 PLN (brutto).

8.3 Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

8.4 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej
i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia.

9.Sposób przygotowania oferty

9.1Wykonawca winien sporządzić Ofertę w języku polskim w sposób czytelny i trwały.

9.2Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opatrzone podpisem osobistym.

9.3Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, podpisaną przez uprawnione osoby lub w formie elektronicznej w postaci skanów dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do podpisania Oferty.

9.4Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty wraz dołączonymi załącznikami( Załączniki nr 7, 7A, 7B). W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta
z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, dopuszcza się przedstawienie wymaganych załączników w formie własnej, opracowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż dokumenty będą zawierać wszystkie żądane przez Organizatora przetargu informacje zawarte w załącznikach i niniejszej specyfikacji oraz będą podpisane przez uprawnione osoby lub uprawnionego przedstawiciela do reprezentacji Wykonawcy.

9.5Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon,

KRS/wpis do ewidencji) i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do

reprezentowania firmy.

9.6Zaleca się, aby Sprzedawca zgromadził wszelkie informacje , które mogą być konieczne
do przygotowania oferty.

9.7Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać

złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne

powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu

składania ofert.

10.Sposób obliczenia Ceny Oferty.

10.1Cenę Oferty należy podać w sposób czytelny na Formularzu Oferty (załącznik nr 7)
w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

10.2Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto z podatkiem od towarów i usług

(VAT).

10.3Ceną Oferty jest cena brutto za wykonanie całości Przedmiotu zamówienia.

10.4Zaoferowana przez Wykonawcę cena Oferty nie ulegnie zwiększeniu przez okres obowiązywania Umowy.

10.5Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę Oferty w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją Przedmiotu zamówienia. Nie dotyczy pkt. 5. Rozdział IV w OPZ.

10.6Rozliczenia z Wykonawcą będą się odbywać zgodnie z postanowieniami Umowy.

10.7Rozliczenia między Organizatorem przetargu a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski).

11.Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego upływu terminu do składania ofert.

12.Termin i miejsce składania ofert.

12.1 Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia29 września 2023 r.
do godziny 15:
00 w jednej z następujących form:

1)drogą elektroniczną na adres poczty: rodorlikdeblin@pzd.pl, w temacie należy umieścić: Oferta na zadanie pn. Domek działkowca/Siedziba zarządu. Dokumenty
w formieelektronicznej muszą być złożone w postaci skanów dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy
lub osobę/osoby upoważnione do podpisania Ofert;

2)drogą pocztową listem poleconym na adres: Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik” Mirosław Kruk, ul. płk. pil. J. Rogowskiego 7/29 , 08-530 Dęblin. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych nazwą Wykonawcy, adresem Wykonawcy oraz adnotacją „Oferta na zadanie pn. Domek działkowca/ Siedziba zarządu”