Postępowanie jest prowadzone w oparciu o przepisy:
a) Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93
z późniejszymi zmianami)zwanej dalej ustawą, w trybie pisemnego przetargu nieograniczonego;
b) Uchwały Nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców z dnia 1.10.2015 r. w sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych
w Polskim Związku Działkowców, z późniejszymi zmianami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowej całorocznej altany ogrodowej wykonanej z płyt warstwowych według projektu przedstawionego w załączniku nr 2 do SWZ,
z przeznaczeniem na domek działkowca oraz siedzibę zarządu ROD „Orlik”. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej „OPZ”) określa załącznik nr 1 do SWZ.
2.Miejsce dostawy oraz usytuowania altany.
Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik” w Dęblinie (dalej „ROD”), ul Spacerowa 52, 08-530 Dęblin, na działce nr 1. Usytuowanie na działce nr 1 przedstawia Załącznik nr 3 do SWZ.
3.Termin realizacji usługi.
Zamawiający przyjmuje, iż usługa winna być zrealizowana w maksymalnym terminie do
10 tygodni, od podpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
4.1Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Organizator przetargu
oraz Wykonawcy przekazują:
– drogą elektroniczną na adres e-mail: rodorlikdeblin@pzd.pl;
– drogą pocztową na adres : Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik”
Mirosław Kruk, ul. płk. pil. J. Rogowskiego 7/29 , 08-530 Dęblin
4.2Wszelką korespondencję dotycząca niniejszego postępowania należy kierować do Organizatora przetargu z tytułem: „ zadanie inwestycyjne pn. Domek działkowca/Siedziba zarządu”.
Mirosław Kruk – Prezes Zarządu ROD „Orlik”
e mail: rodorlikdeblin@pzd.pl, telefon: 607 281 952
Norbert Cebula – Skarbnik Zarządu ROD „Orlik”
e mail: rodorlikdeblin@pzd.pl, telefon: 515 445 465
5.Istotne informacje dotyczące Postępowania.
5.1 Zamawiający prowadzi postępowanie w języku polskim.
5.2. Wyboru Wykonawcy dokonuje się na podstawie ofert złożonych przez minimum dwóch
Oferentów.
5.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę.
5.4. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.
5.5. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem Oferty przez Wykonawcę - wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem Oferty ponosi Wykonawca.
5.6. Złożenie Oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia Postępowania opisanych w SWZ.
5.7. Wykonawca ponosi ryzyko odrzucenia Oferty w przypadku nieterminowego dostarczenia Oferty bądź przedłożenia Oferty niespełniającej wymagań określonych w SWZ
i Załącznikach i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia odszkodowawcze przeciwko Zamawiającemu.
5.8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych informacji oraz złożonych oświadczeń przez Wykonawcę, w szczególności poprzez ich potwierdzenie u wskazanych kontrahentów (podmiotów/osób).
5.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia przedłożonej Oferty.
5.11. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Oferty zawierającej nieprawdziwe dane mające wpływ na wynik Postępowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia Oferty albo odstąpienia od zamówienia.
5.12. Składane w postępowaniu oferty nie są ujawniane innym Wykonawcom. Wykonawcy, którzy złożyli w Postępowaniu oferty, zostaną poinformowani o wyniku postępowania po jego zakończeniu.
5.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
5.14. Zamawiający informuje, że Niniejsze Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają
w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.Miejsce i sposób uzyskania Dokumentacji Przetargowej.
Dokumentacja Przetargowa jest dostępna w formie elektronicznej na stronie internetowej Okręgowego Zarządu Polskiego Związku Działkowców w Lublinie (dalej „OZ PZD”) http://www.ozpzd-lublin.pl/33,ofertyprzetargi. Dokumentacja Przetargowa w formie papierowej dostępna jest w siedzibie Zarządu ROD po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym
z p. Mirosławem Kruk, telefon: 607 281 952.
7.Warunki udziału w przetargu.
W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki dotyczące:
7.1posiadania uprawnienia do wykonywania działalności stanowiący przedmiot zamówienia,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
7.2posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji Przedmiotu zamówienia;
7.3dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
7.4sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Pod pojęciem „Wykonawca” należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.
8.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków.
8.1Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8.2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy
i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie i wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane, której przedmiotem była dostawa i montaż pawilonu wykonanego z płyt warstwowych o wartości robótco najmniej 50 000,00 PLN (brutto).
8.3 Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8.4 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej
i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia.
9.Sposób przygotowania oferty
9.1Wykonawca winien sporządzić Ofertę w języku polskim w sposób czytelny i trwały.
9.2Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opatrzone podpisem osobistym.
9.3Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, podpisaną przez uprawnione osoby lub w formie elektronicznej w postaci skanów dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do podpisania Oferty.
9.4Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty wraz dołączonymi załącznikami( Załączniki nr 7, 7A, 7B). W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta
z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, dopuszcza się przedstawienie wymaganych załączników w formie własnej, opracowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż dokumenty będą zawierać wszystkie żądane przez Organizatora przetargu informacje zawarte w załącznikach i niniejszej specyfikacji oraz będą podpisane przez uprawnione osoby lub uprawnionego przedstawiciela do reprezentacji Wykonawcy.
9.5Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon,
KRS/wpis do ewidencji) i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do
reprezentowania firmy.
9.6Zaleca się, aby Sprzedawca zgromadził wszelkie informacje , które mogą być konieczne
do przygotowania oferty.
9.7Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać
złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne
powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu
składania ofert.
10.Sposób obliczenia Ceny Oferty.
10.1Cenę Oferty należy podać w sposób czytelny na Formularzu Oferty (załącznik nr 7)
w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10.2Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto z podatkiem od towarów i usług
(VAT).
10.3Ceną Oferty jest cena brutto za wykonanie całości Przedmiotu zamówienia.
10.4Zaoferowana przez Wykonawcę cena Oferty nie ulegnie zwiększeniu przez okres obowiązywania Umowy.
10.5Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę Oferty w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją Przedmiotu zamówienia. Nie dotyczy pkt. 5. Rozdział IV w OPZ.
10.6Rozliczenia z Wykonawcą będą się odbywać zgodnie z postanowieniami Umowy.
10.7Rozliczenia między Organizatorem przetargu a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski).
11.Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego upływu terminu do składania ofert.
12.Termin i miejsce składania ofert.
12.1 Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia29 września 2023 r.
do godziny 15:00 w jednej z następujących form:
1)drogą elektroniczną na adres poczty: rodorlikdeblin@pzd.pl, w temacie należy umieścić: Oferta na zadanie pn. Domek działkowca/Siedziba zarządu. Dokumenty
w formieelektronicznej muszą być złożone w postaci skanów dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do podpisania Ofert;
2)drogą pocztową listem poleconym na adres: Rodzinny Ogród Działkowy „Orlik” Mirosław Kruk, ul. płk. pil. J. Rogowskiego 7/29 , 08-530 Dęblin. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych nazwą Wykonawcy, adresem Wykonawcy oraz adnotacją „Oferta na zadanie pn. Domek działkowca/ Siedziba zarządu”