Przeskocz do treści Przeskocz do menu

Ogłoszenie o przetargu

 Ogłoszenie o przetargu

1. Nazwa i adres zamawiającego / Organizatora przetargu.
          Zamawiający:                   Polski Związek Działkowców
                                                 Rodzinny Ogród Działkowy „Nasza Zdobycz”
          Adres:                              ul. Rusałka 8, 20-103 Lublin
          Adres strony internetowej: http://www.ozpzd-lublin.pl/33,ofertyprzetargi
2. Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia.
2.1. Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. nr 16,
poz. 93 z późniejszymi zmianami) zwana dalej ustawą.
2.2. Postępowanie przeprowadzone jest w trybie pisemnego 3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest elektryfikacja działek w obszarze „Wapienna”. Zadanie dofinansowane ze środków budżetu miasta Lublin.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje:
3.2.1. połączenie instalacji z miejską siecią energetyczną,
3.2.2. budowę infrastruktury elektrycznej na terenie Ogrodu.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 - dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. W związku z faktem, że dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż objęty przedmiotowym postępowaniem, obowiązuje ona wyłącznie w zakresie pkt 3.2.1-3.2.2. nie obejmuje zatem zadań:
– 6. Oświetlenie zewnętrzne;
– 8. Zasilanie altanek działkowych    – z opisu technicznego projektu.
3.4. Dokumentacja projektowa jest dostępna w wersji papierowej u Pana Zbigniewa Bagińskiego , tel. 502 567 548.
3.5. CPV - 3.6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3.8. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej. W celu jej odbycia należy skontaktować się z Panem Zbigniewem Bagińskim, tel. 502 567 548.


4. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia - 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia, a także wykaz oświadczeń i dokumentów na ich potwierdzenie.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1.1. nie podlegają wykluczeniu ze względu na otwarcie likwidacji,
w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe
(Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655).
5.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:


5.1.2.1. wykonania minimum 1 roboty budowlanej obejmującej budowę linii kablowych o wartości min. 200 000,00 zł PLN (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 200 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP nadzień zawarcia umów), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
5.1.2.2. dysponowania osobą/ami posiadającą/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (podstawa prawna art. 14 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. tj Dz. U. 2019.1186).


5.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.2.1. warunki udziału w postępowaniu, muszą zostać spełnione przez wykonawców łącznie,
5.2.2. brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.
5.3. W celu potwierdzenia powyższego należy załączyć do oferty oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 5.4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.3 składa się, pod rygorem nieważności,
w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem.


6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, przekazywania oświadczeń lub dokumentów,wskazanie adresu poczty elektronicznej, a także strony internetowej zamawiającego.
6.1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną,
z zastrzeżeniem dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 5.3 oraz 7.6.
6.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do zamawiającego:
6.2.1. drogą elektroniczną na e-mail: bagins@interia.pl.
6.2.2. pisemnie na adres: Rodzinny Ogród Działkowy "Nasza Zdobycz",
skr. poczt. 508, 20-001 Lublin 1.
6.3. Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan Zbigniew Bagiński, tel. 502 567 548.
6.4. Wszelkie dokumenty i oświadczenia przekazywane przez wykonawcę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną,
a w przypadku osób fizycznych przez wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje powinny być podpisane przez pełnomocnika.
6.5. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień dotyczących treści ogłoszenia
o przetargu, jednak nie później niż 6.6. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o przetargu: http://www.ozpzd-lublin.pl/33,ofertyprzetargi.
6.7. Na stronie tej zamawiający będzie zamieszczał również inne informacje związane z niniejszym postępowaniem.


7. Opis sposobu przygotowania ofert.
7.1. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7.2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzoną własnoręcznym podpisem.
7.3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w ogłoszeniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
7.4. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
7.5. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie ROD „Nasza Zdobycz” pod adresem: Rodzinny Ogród Działkowy "Nasza Zdobycz",
ul. Rusałka 26, 20-103 Lublin. Koperta powinna być oznakowana w następujący sposób: OFERTA - „Elektryfikacja działek w obszarze „Wapienna”. Zadanie dofinansowane ze środków budżetu miasta Lublin. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.” oraz opatrzona nazwą i adresem wykonawcy.
7.6. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
7.6.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.3 (wg załącznika nr 2).
7.6.2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 7.6.3. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców (wg załącznika nr 4) - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
7.6.4. Dokumenty o których mowa w pkt 7.6.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.6.6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej.
7.6.7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7.7. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
7.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
7.9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.


8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
8.1. Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe na adres: Rodzinny Ogród Działkowy "Nasza Zdobycz", skr. poczt. 508, 20-001 Lublin 1 albo osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Nasza Zdobycz", ul. Rusałka 26, 20-103 Lublin (wejście od Bulwaru
S. Zalewskiego) - wyłącznie w czwartki w godz. 12-18.
8.2. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego do dnia 3 czerwca 2021 r. do godz. 15 na adresy wskazane w pkt 8.1. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty na adresy wskazane w pkt 8.1, a nie data jej wysłania.
UWAGA / w zwiazku z przypadającym w  dniu 3 czerwca br. Święto Bożego Ciała, termin składania zgłoszeń przesuwa się do następnego czwartku, tj. 10 czerwca br./
8.3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Rodzinnego Ogrodu Działkowego "Nasza Zdobycz", ul. Rusałka 26, 20-103 Lublin, dnia 3 czerwca 2021 r. o godzinie 16 z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
8.4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
8.5. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcy bez rozpatrzenia.
8.6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8.7. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców,
a także informacje dotyczące ceny, okresu gwarancji i terminu realizacji zawarte w ofertach.


9. Opis procedury badania i oceny ofert.
9.1. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia o przetargu wraz
z załącznikami.
9.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
9.3. W toku badania ofert Zamawiający poprawia w ofercie:
9.3.1. oczywiste omyłki pisarskie,
9.3.2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
9.3.3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem
o przetargu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9.4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
9.4.1. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o przetargu, z zastrzeżeniem
pkt 10.3.3;
9.4.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
9.4.3. zawiera rażąco niską cenę stosunku do przedmiotu zamówienia - Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny jeżeli zaoferowana cena wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia lub wzbudzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów,
9.4.4. który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia,
9.4.5. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
9.4.6. wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 9.3.3;
9.4.7. została złożona po upływie terminu na złożenie oferty,
9.4.8. została złożona przez wykonawcę, który złożył w postępowaniu więcej niż jedną ofertę.
10. Opis sposobu obliczenia ceny.
10.1. Oferta musi zawierać cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne do jego należytego wykonania
z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT w wysokości 23 % - dotyczy podmiotu będącego czynnym podatnikiem podatku VAT).
10.2. Cena ryczałtowa oferty musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją pełnego zakresu przedmiotu zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków oraz kosztów wynikających z obowiązków określonych w umowie, a także wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z postanowień umowy, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z obowiązujących w tym zakresie przepisów, norm, decyzji, warunków technicznych, zasad współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, a także z technologii wykonania robót, konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy tj. dla osiągnięcia rezultatów rzeczowych określonych umową i dokumentacją projektową.
10.3. Wszelkich obliczeń należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy
(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
11. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
11.1. Cena - 80 %.
11.1.1. W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:
Najniższa cena
------------------------- × 100 pkt × waga kryterium
Cena badanej oferty
11.2. Okres gwarancji - 10 %
11.2.1. W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia. Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:
Ilość miesięcy z badanej oferty
-------------------------------------- × 100 pkt × waga kryterium
Największa ilość miesięcy
11.2.2. Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy, zostanie odrzucona.
11.2.3. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 miesięcy.
11.3. Skrócenie terminu realizacji - 10 %.
11.3.1. W powyższym kryterium oceniana będzie ilość dni kalendarzowych
o jaką wykonawca zobowiązuje się skrócić wymagany termin realizacji. Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:
Ilość dni skracających termin realizacji z oferty badanej
-------------------------------------------------------------- × 100 pkt × waga kryterium
Największa ilość dni skracających termin realizacji
11.3.2. Wykonawca który nie zaproponuje skrócenia terminu realizacji otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
11.3.3. Maksymalna ilość dni o jaką Wykonawca może skrócić termin realizacji wynosi 30 dni. W przypadku podania skrócenia terminu większego niż 30 dni do wzoru zostanie podstawiony termin 30 dni.
11.4. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
11.5. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
11.6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
12. Wybór najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania.
12.1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
12.1.1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię
i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom
w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
12.1.2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
12.2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
12.2.1. nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,
12.2.2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
12.2.3. zostaną złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
12.2.4. wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
12.2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania ogłoszenia
o przetargu, a także zmiany warunków przetargu oraz odstąpienia od przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn.
12.2.6. Niezwłocznie po unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o tym fakcie.
13. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
13.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest:
13.1.1. podpisać umowę zgodną z ogłoszeniem o przetargu wraz
z załącznikami oraz złożoną ofertą, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
13.1.2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Organizator przetargu może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.


14. Wzór umowy. 
Załącznikiem nr 5 do niniejszego ogłoszenia o przetargu jest wzór umowy.
15. Termin związania ofertą.
Każdy wykonawca będzie związany swoją ofertą 16. Wymagania dotyczące wadium.   
Nie ma wymogu wniesienia wadium przez wykonawców.
17. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.     
Nie ma wymogu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
18. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
18.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
18.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ROD „Nasza Zdobycz”; dane adresowe: ul. Rusałka 26, 20-103 Lublin.
18.1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia.
18.1.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
18.1.4. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 18.1.3 tj. przez czas realizacji umowy,
a po jej zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem roszczeń związanych z umową oraz przez czas zastrzeżony przepisami prawa,
w tym przepisów podatkowych i przepisów dotyczących sprawozdawczości finansowej.
18.1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
18.1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
18.1.7. Posiada Pani/Pan:
18.1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
18.1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
18.1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
18.1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
18.1.8. nie przysługuje Pani/Panu:
18.1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
18.1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
18.1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.

Załączniki:

1.Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
- w celu otrzymania dokumentacji projektowej (w wersji papierowej) należy skontaktować się
z Panem Zbigniewem Bagińskim, tel. 502 567 548.

2.Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

3.Wzór formularza ofertowego.

4.Wzór oświadczenia o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców.

5.Wzór umowy.