Przeskocz do treści Przeskocz do menu

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Lublin w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Lublin

W dniu 18 kwietnia 2024 r., Rada Miasta Lublin podjęła Uchwałę Nr 1769/LIX/2024 w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Lublin. Granicami obszaru objętego planem ogólnym są granice administracyjne miasta Lublin, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.

Wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ww. projektu należy składać na piśmie lub drogą elektroniczną do Prezydenta Miasta Lublin w terminie do dnia 31 lipca 2024 r. (na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego) w formie:

- papierowej - osobiście w Biurach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Lublin lub listownie na adres: Urząd Miasta Lublin, Wydział Planowania, ul. Wieniawska 14, 20-071 Lublin,

- elektronicznej - za pomocą skrzynki ePUAP: /UMLublin/SkrytkaESP, poczty elektronicznej na adres e-mail: planogolny@lublin.eu lub za pośrednictwem portalu partycypacyjnego e-usług - planowanie przestrzenne: https://decyduje.lublin.eu/pl/.

Formularz dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej UM Lublin w zakładce: E-Urząd - Opisy usług - Wydział Planowania - Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego (wniosek/uwaga).

Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Ponadto dla osób zainteresowanych sporządzanym planem ogólnym zorganizowany zostanie punkt konsultacyjny w siedzibie Urzędu Miasta Lublin, Wydział Planowania, ul. Wieniawska 14, XI piętro, pokój nr 1101, czynny w każdy wtorek w godzinach 9.00 - 14.00 w terminie składania wniosków. W punkcie konsultacyjnym możliwe będzie uzyskanie dodatkowych informacji oraz pomocy w składaniu wniosków do sporządzanego planu ogólnego.

Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z przetwarzaniem przez Prezydenta Miasta Lublin danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.

Prezydent Miasta Lublin – dr Krzysztof Żuk